> ska man orka att lägga till en rubrik?

min födelsedagspresent av emma! blev såå glad. tack sötis!





du och jag emma. du och jag!

Jag och anna tog en sväng till skånes djurpark. lite sjukt att det kostar 200 kronor att komma in. man får i för sig komma in gratis sedan resten av året, men hur många ggr om året tror dem man åker dit? vi bestämde oss i alla fall för att åka dit någon mer gång för att i alla fall göra det värt pengarna lite mer. men ne trevlig dag fick vi. och många fina kort kunde man ta.







litte avundsjuk blev man allt när man såg denna vargungen jäsa med huvudet i solen.



jag önskar att jag var en björn. bara kolla!?




anna. du är alltid så rolig att vara med. jag kan berätta så mycket i mitt liv soma bara är helt sjukt enligt mig och du kan få dem att låta som helt normala. en otrolig egenskap..



over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Du betyder så mycket för mig vännen..!<3 Vill inte veta vad jag skulle göra utan dig..!

2009-08-02 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0