> capture the moment

fett vad det har hänt mycket. alldeles för mycket att berätta. så här kommer lite av det i bilder.

först var det en spelning på sommarkursen med coffe and the lostboys (tror jag). dem är gryyymma.







mannen själv.



Hannes, som också hade skrivit en av låtarna.




dagen efter var det en spelning till, samma band, på modesto i kristianstad. så bra var dem! mimi och jag fotade lite innan vi åkte in.




mimi är så söt!



så här såg vi ut!






bilden till lookbook.nu



fredde.



emma hängde också på!



frida var med.



sedan var det fika på nostalgia vid 11 tiden. med Love i bakrgrunden. fett härlig kväll.

men kvällen efter var ändå det bästa på länge. jag åkte in till kristianstad för att ha den enda riktiga k-dag som jag kunde. träffade mimi och gick runt lite. fika på teapots uteservering. sedan kom emma. vi gick till o'learys för att där träffa johan och kimmie och lyssna på föredetta tvåor. sedan började det roliga! stack till hässle och lärde känna människor jag bara pratat med någon gång innan och där satt vi och sjöng sånger från lejonkungen tillsammans. fete härligt! sedan stack dem andra till taste tror jag, men jag och mimi stack till lilla torg. där blev det dans med martin, anton och per. shit vad kul vi hade! värsta moment där med mimsan min som jag ska skriva om någon gång. jag älska sådana stunder.


inte världens roligaste inlägg att läsa kanske. men njut av bilderna istället.

over and out

Kommentarer
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Jösses vad ni är söta ni! Och väldigt lika! Jag undrar omdu inte har ett foto på Mimis frisyr från sida? Gillar den nämligen skarpt och är sjukt trött på mitt hår. Så jag kanske borde prova nått nytt...

2009-07-22 @ 11:58:18
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0