> december

då var det december. första dagen med äcklig choklad i julkalendern. första dagen med En riktig jul på tv. Den var ganska småmysig, men det är ganska svårt att säga att en julkalender är bra när man ändå bara får ser en kvart.
   Nu är sommaren helt borta och julen är äntligen här. Som jag har längtat, som jag har saknat. Saknat mina julfilmer, fällde en tår när jag såg dom idag. Saknat den där känslan i bröstet som får en att känna sig varm och känna att... här hör jag hemma. En obeskrivlig känsla, men ändå så stark i mitt hjärta. Julen är en underbar tid, fylld med glädje och sorg. Ja, på nått sätt sorg också. Men den konkureras ut vid denna fantastiska högtid, så den har ingen betydelse. Åh, denna känsla av ren, klar mys. Inget går upp mot den. Inget!


Kommentarer
Postat av: linda

jul jul strålande jul och snart ses vi!

2007-12-02 @ 20:44:43
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0