> 22.57

Här sitter jag kl 22.57 och ska försöka skriva nått meningsfullt. Och det kommer antagligen inte gå så bra, så om ni har nått bättre för er att göra råder jag er till att göra det, för här kommer jag bara svamla en massa bajs =)
   Pratade äntligen men min vännina Linda idag. Hon är underbar. Efter många om och men och deals och allt möjligt trams kom vi äntligen fram till att denna onsdag kväll mellan kl 18-19 är en perfekt tid för att ringas. Det var ett trevligt litet samtal och jag är överlycklig att jag äntligen ska få träffa dig på Lifepower på nyår! WoW sicket läger det kommer bli! Jesus och älskade vänner, kan det helt seriöst bli bättre?
    Pratade med min vän Jonas idag också. Han är underbar. Han har jag iförsig pratat ganska mycket med men det är lika trevligt i alla fall =) Sjukt roliga samtal blir dit när klockan är lite över sova. Jag skulle vilja se Turtles-matlådan.
För alla som inte redan vet det här så är det faktiskt snö i västerås! HALLÅ? Hata att bo i söder där snön inte kommer förrän i typ Februari! Fick ett mms av Jonas idag på hans hus med en massa snö. För att vara ärlig blev jag sjukligt avundsjuk. Jag vill ha snöbollskrig, bli mulad mula andra, ha krig på skolgården igen så att man ser huvuden sticka ut ifrån varje fönster! haha sjukt kul var det.
   Bee har visst färgat håret rött också, det var fräckt tycker jag. Jag har alltid velat ha rött hår, men eftersom jag lovat mig själv att aldrig igen färga håret (tonat det en gång) och för att jag vet att jag inte passar i någon annan hårfärg än den jag har så är den drömmen krossad. Men nu får jag njuta av Bees hår i stället =)

Vad har jag mer att säga denna trevliga afton.
   Lotta (lärare i Scmu) sa att vårt scmu manus skulle vara färdigt i mitten av November! Oops, lycka till med det. Visst vi vet ju vad alla scener ska vara men vi har ju inte skrivit alla och ingen är färdig med repliker och trams. Jaja, jag tror det kommer ordna sig. Vad är det värsta som kan hända liksom? Att Lotta blir arg? Men det är i för sig inget att leka med. Aldrig att jag skulle vilja ha henne arg på mig. Jag vet hur hon är när hon är arg på folk, och det vill jag aldrig uppleva.
  Nej, nu måste jag nog sluta så att ni som faktiskt orkade läsa hela inlägget inte ska somna på tangentbordet eller nått. Men vi ses kanske, eller inte, men jaja.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sara

ja, jag råder dig att hålla dig borta när lotta blir hitler. ingen hit alls...

2007-11-08 @ 20:22:28
URL: http://matildasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0