> lov

I måndags åkte jag till Spekeröd för att träffa Rebecka och Jonas! Så kul!  Jonas var där redan på lördagen för att se en fotbollsmatch på Ullevi, och som jag hört det var han överlycklig och Rebecka lite mindre glad för att dom var blöta ända in till kroppen =) Man kan ju säg att jag var glad att jag inte var där.
   När jag kom till rebecka var alla tre helt slut så vi låg mest på sängarna och mysde och pratade. Så härligt att man kan göra det med er utan att nån hela tiden säger att vi måste hitta på nått ^^. Sen gjorde vi en planlösning till vårt kollektiv också!
   När jag nästa dag vaknade av att Jonas lade sig på min madrass pratade vi lite till sen åt vi och gick ut och gick ca en mil. Det var så skönt och uppfriskande. Jag kunde inte sluta tänka på hur underbar världen är. Hur gått skog luktar. Hur fint det är med höst. Hur skönt det är när det är kallt, och hur gått gamla hus luktar =)
   När vi kom hem igen tittade vi på Shrek 2 och sen letade vi upp ett recept på nån kaka utan ägg i (eftersom Jonas är allergisk) och hittade Kolakakor! Så vi bakade det och gjorde fruktsallad och åt sedan det när vi såg Moulin Rouge (som för övrigt är den bästa film jag sett). Sen letade vi hus också! Hittade ett i Tibro för 45000 som nu ligger högst på listan! Helt sjuukt! 45000!!!? Vad är haken?
   Nästa dag skulle Jonas åka hem ='/ Men innan dess åkte vi in till Göteborg för att träffa Degen. När vi träffade honom åt vi Thaimat och åt Bkoola glass (extrapris) och köpte juice på Mcedonkan bara för att vi skulle få sitta där =) Hade så sjukt kul med er! Älskar er!
  När Jonas och Degen åkt hem åkte jag och Bex till Speke igen. Där satt vi i sängen och bara pratade i fem timmar! Så sjukt härligt! Älskar dig tjejen! Ringer dig i morgon. Bara så du vet =) Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom på att vi två tänker likadant om nästan allt! och beter oss likadant i många situationer! 
När vi väl gick och la oss. Somnade vi bums.
   Nästa dag sov vi länge! Elle ja, till typ elva i alla fall =). Vi åkte till Gustav(f?) i Ytterby för att hälsa på honom. Det var trevligt fasst han hadse glömt nyckeln och vi inte kom in i det nya huset. Men vi fick se honom uppe på taket och planerade en lite återträff kanske. Några som är på? 
Det ända negativa var att jag inte fickprata med Jonas själv, men det få vi ta igen sen =)

När jag kom hem, ringde jag/Jonas. Vi pratade i telefon i ca 3 timmar. Det var jätte kul och precis vad man behövde då! Så kul att prata med dig! Älska! Men du! Påsklov = titta på moulin Rouge, äta glass direkt ur paketet och gråta ögonen ur oss.

På fredagen åkte jag till Ug och sov sedan över med Katta och Mimi! Det var jätte kul. Vi pratade också mycket! Om ämne vi aldrig rört innan! Kom hem idag och slappade ett tag och gick sedan till Caisa för att titta på filkm! =) Nightmare before christmas och Kalle och chokladfabriken.

Nu har jag precis haft mitt vanliga lördagstelefonsamtal och prata med Ville på msn och ska nu gå och lägga mig! För att samanfatta mig kort så har detta varit ett helt uuunderbart lov, Och tack alla som gjort att detta betytt så mycket för mig!

Over and out
  
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som värsta lovet darling- underbart.
vi måste fett seriöst ringas ! snart! det är ju inte ens kul alltså.
vi skärper oss - nu :D

... innan söndag måste någon ha ringt. deal?!

2007-11-04 @ 12:57:24
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: Ville

Vaa, jag blev omnämnd?! :P

2007-11-06 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0