> tårar

Hur länge kan tårar rinna
hur länge kan kinder vara våta
Hur ofta kan hjärtan brista för någon annans skull

Det är inte för mig jag sörger. Utan för en vän. En vän jag aldrig skulle klara mig utan. Förlåt att jag svek dig, förlåt att jag brast på så viktig punkt. Jag vill bry mig fast jag vet du inte tycker att jag ska göra det. För jag älskar dig! Din vänskap betyder så mycket för mig! Snälla kom ihåg det! Om du mår dåligt mår jag dåligt, mina tårar rinner när dina rinner och ibland även när du inte gråter. Ikväll rinner tårarna och jag tror inte jag kan stoppa dom, för jag vet inte på vilket sätt jag ska få dig och må bra. Jag vill bara krama dig, en lång kram, en kram där vi kan gråta tillsammans. Förlåt, jag behöver dig här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade älskade pernilla.

2007-11-11 @ 00:35:00
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0