> vill inte

Usch, nu börjar det bli nervöst över mycket. I morgon ska jag ha "tal" på engelskan. Jag och emma har tesen "No women are good chefs; they are only good at home cooking". Och vet ni vad det svåra är! JAG ska hålle MED och Emma emot! Hur the häck ska jag kunna göra det!? Vilka argument finns det för det? Emma hon har hittat jätte mycket och ska göra statistik och bajs, medan jag knappt kommer på nånting. Men vi få ju hoppas att Kicki, läraren, vet hur svårt jag har det. Om ni har nått bra argumnet så dela det gärna med mig!
  Sen är det terminsuppspelning snart också. Om två veckor!! Fiolen kommer nog inte gå bra, det är jag beredd på men jag kommer nog i alla fall komma ut med tårarna rinnande från ögonen. Det kan inte hjälpas, det blir så när jag inte klarar av någonting som jag känner faktiskt är viktigt för mig att klara av. Självförtroendet sjunker på nått weirdo sätt. Men sen är det slut, det kommer jag i alla fall vara lättat över, tårarna kommer rinna bara för det också, för att jag är så sjukt lättad.
  Ock så har vi sången också. Det kommer nog gå ganska bra, förutom att jag har en svår låt att sjunga på förmiddagen. Jobbigt, kommer få sjunga upp fetemycket. Ska sjunga "On my own" och "Vad är det där?", den sist nämnda är den svåra. Det konstiga är att jag inte ska sjunga snyggt. Jag ska typ vara ett litet barn, men jag tror inte det finns någon roligare låt att sjunga på en terminsuppspelning! Jaja, önska mig lycka till, håll tummarna, be för mig, tänk på mig.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0