> bullbak för god gärning

Mamma ebjöd 50 kr för att jag skulle bullbaka idag. Jag kunde inget annat än tacka och ta emot. Ytterligare 50 kr resekassan som nu är uppe i 234 kr. Snacka om att ha lång väg kvar. På höstlovet ska jag då till göteborg och lycka till att få pengar av det. Jag kommer få leva snålt i resten av mitt liv. BAJS! Pengar är verkligen det enda jag har på hjärnan nu. pengar, Pengar, PENGAR! Behöver! Skänk en slant för de behövande! Hur ska jag annars ha råd att åka till göteborg och sen till vadstena och sen på västa skidresan med mina älskade älsklingar! Jag vägrar att inte åka jag ska dit!!!

Ska som sagt till Göteborg på höstlovet, om ekonomin tillåter, och träffa dem underbara Rebecka och Jonas. Ska bli så sjukt kul. Tänk att spendera ytterligare 3 dagar med er! FANTASTISKT!image4
Underbara är ni verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild och fint att ni ska ses.
du är fin perre, jag saknar dig.

2007-10-09 @ 10:35:43
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0