> Matteprov & Gospel

Hade matteprov på andraekvatioenr m.m idag. Det gick rent ur sagt skit men helt ärligt så bryr jag mig inte. Jag nöjer mig med ett G i matte, jag orkar bara inte bry mig just nu. Hoppas bara att jag får G på provet.

Senare hade vi gospel och jag, emma och emma missade bussen. härligt! Haha vi fick gå, väääldigt snabbt, till österäng. Gick på ungefär 20 minuter. Vi kom ca 10 minuter sent och höll på att svettas ihjäl och var täppt i näsan men annars gick det ganska bra. Fick 2 nya låtar som var ganska lätta att lära sig.


I morgon är det dags för studiedag och jag ska vara med Emma. Vet inte alls vad vi ska göra men det kommer säkert att bli roligt =). Föresten om det finns någon där ute som har ett jobb över så får ni gärna höra av er. Jag behöver VERKLIGEN pengar!!

Kanske inte världens mest intresanta blogginlägg men skit samma! Jag mår faktskt vanligt bra idag.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0