> naturkunskap och tandläkare

Sitter i skolan och väntar på att mattelektionen ska börja. Haft håltimme i 2 ½ timme. Suck! Och ska ändå bara vara på lektionen i 30 min. LÖNT! För sen ska jag till Tandläkaren (igen) pust. Då var det dags, tandstenen ska bort. Tandläkare är alltid så jobbigt övertrevliga eller så är dem hur otrevliga som helst. Varör finns det inga tandläkare som är normala människor. Jag tror dom är aliens från en annan planet eller nått!
  Gick upp till min naturkunskapslärare idag för att se vad jag fick på provet som jag gjorde i fredags. 33/50! Jag är såå stolt över mig själv! Att jag lyckades, VG! Underbart. Jag har nog chans att få vg i naturkunskap i alla fall. Kul. Plugg lönar sig, det är ju härligt att veta det i alla fall.

Föresten en sak till:

She's a real emotional girl
Lives down deep inside herself
You would not believe it
You gotta hold on tight to her
She's a real emotional girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0