> skrivmaskinstext

Igår fick jag en härlig överaskning i form att ett gult kuvert. Jag satt en lång stund med det och undrade vem det kunde vara från. Inuti låg det ett hopvikt papper. På det hopvikta pappret stod det lite text. En helt underbar text. Jag hade fått ett brev från min alldeles egan Linda! Ett brev som hon hade skrivit på skrivmaskin, och jag blev härligt överaskad.
När jag kom hem från UG mötet hos Dan och hade läst igenom brevet några gånger bestämde jag mig för att ta fram vår gamla skrivmaskin och skriva tillbaka. Det var riktigt roligt. Jag var inte riktigt lika skicklig på det som linda var, men jag tror hon kommer kunna läsa det trots några stavfel här och där. När jag sen slutade skriva vid nästan kl 00.00 hade jag kommit upp i ett antal sidor. Jag hoppas att du kommer bli lycklig när du får det, för det är skrivet med kärlek till dig!

Nu har jag i alla fall bestämt mig för vad mitt nästa sparprojekt kommer vara till. Jag ska minsan köpa en egen skrivmaskin. Vår är ganska dålig, så jag ska se om jag hittar en lite bättre. Det vill säga efter jag har betalat alla mina skulder jag har till alla möjliga personer. det är nog ca 2000 samanlagt men om jag lägger ihop två studiebidrag borde det räcka. Och två månader utan pengar klarar man väl sig med =S

over and out

image8

Kommentarer
Postat av: Natalie

hahaha, jaa bättre det än mänskliga idioter. eller vad säger du? :)

2008-01-10 @ 20:06:38
URL: http://chamli.blogg.se
Postat av: Anonym

:))) jag kommer nog bli SUPERGLAD !

2008-01-10 @ 20:57:00
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0