> jag är jag och ingen annan än jag.

sakna gammalt. sakna allt som tidigare var självklart, som man tidigare var nöjd med. sakna att man en gång i tiden kunde vara nöjd med något som inte var perfekt, som inte var finslipat i minsta detalj. ingenting går upp mot att gå till skolan och känna att idag är jag mig själv, idag ser jag ut som den jag är eller den jag vill vara. ingenting är så fruktat som att vakna och känna att idag kommer ingenting gå rätt. det var varit många tuffa veckor. veckor fulla med besvikelser och fruktan.
men denna veckan då. denna veckan kan väl bli den vecka som förändrar allt. snälla låt denna veckan vara den som får mig att vakna upp varje morgon och inte skämmas eller ångra föregående dag. låt det bli en vecka med många fina minnen att minnas tillbaka till. en vecka där jag kan känna att 'jag är jag och ingen annan än jag'

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk, jag hoppas verkligen du vaknar med solen i favör. Det är grymt (som i ordets ursprungliga betydelse) att känna som du beskriver. När jag själv vaknar och tänker som du förklarar ? då intygar jag mig själv om att bättre tider måste finnas. Där av födds ett hop ? som bär mig genom dagen och fram till solen, igen i morgon. Men först ropar jag på mor. Hon måste dra mig ur min säng. För sängen är min bästa vän. Den säger ingenting.


Då undrar jag. Har du en mor? Har du ett hopp?
För trots att sängen den är bra, är den svår att ta med till stan.

2008-03-11 @ 23:00:49
URL: http://paick.blogg.se
Postat av: Anonym

tänk, jag hoppas verkligen du vaknar med solen i favör. Det är grymt (som i ordets ursprungliga betydelse) att känna som du beskriver. När jag själv vaknar och tänker som du förklarar, då intygar jag mig själv om att bättre tider måste finnas. Där av födds ett hop, som bär mig genom dagen och fram till solen, igen i morgon. Men först ropar jag på mor. Hon måste dra mig ur min säng. För sängen är min bästa vän. Den säger ingenting.


Då undrar jag. Har du en mor? Har du ett hopp?
För trots att sängen den är bra, är den svår att ta med till stan.

2008-03-11 @ 23:02:47
URL: http://paick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0