> kortfilmsmani

tim burton. mark osborne. vilka genier.
Vincent. More. genialiska.
vincent. mörk. bra. fin. underbar. helt enkelt - tim burton.
more. mörk. bra. fin. hemsk. underbar. fruktansvärd. - mark osborne

hur gör man sådant här. hur kommer man på sådana här idéer. jag vill också kunna något sånt här. jag vill kunna något. jag vill kunna något riktigt bra. det var som peter sa idag "vi som inte kan något får lära oss om dem som kan allt".
men jag strävar inte efter att kunna allt, det vill jag inte. jag vill kunna något, känna att det finns något i världen som jag kan riktigt bra. inte för att vara bättre än andra utan för att öka mitt självförtroende som sviktar mer och mer nuförtiden. men ska återerövras. det ska den. men just nu vill jag bara klaga lite. stå ut.
skolan går inte jätte bra. besviken på betygen jag får. besviken på mig själv för att ha fått dem betygen.
tron går inte jätte bra. besviken på Gud. besviken på mig som är besviken på Gud när jag ändå vet att det han gör är det bästa. känner att han glider bort. har aldrig riktigt kännt såhär innan. men jag ska kämpa på, det ska jag. ingenting ska komma emellan oss. för vi är best buds.
sången går inte så bra. besviken på hur jag sjunger. trött på mig själv för att jag aldrig blir nöjd med något jag gör.
ekonomin är väl som den brukar. icke existerande.
besviken på pianospelandet. övar inte alls så mycket som jag borde.
kort och gått. jag är lite besviken. men mest på mig själv tror jag.

Vincent


more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0