> välkommen student.

jag har nu lämnat storstaden. dygnet svepte snabbt förbi. och efter några timmar satt jag åter igen i bilen med paulinas låt i öronen.
det är härligt att se folk le när dem tittar på en. det får en att förstå att det inte bara är jag som saknar.
Göteborg är bra (inte bara för att det står mitt namn på det och därför rättmätigt är mitt).  det är mys.
en stad att bo i - att trivas i.
men min studentstad nr 1 är nu lund,
jag och frida i en lägenhet med en massa te och ett piano. så bra vi skulle leva. får hoppas att det blir av nu,
te - piano - kladdkaka - cykel - kvällar - höst - vinter - helger - promenader - malmö. trevligt skulle det vara. 
bara det inte är ännu en sak som flyger förbi nästippen. jag känner lukten av den. av tiden där livet börjat. friheten. 
det är mitt nya beslut - att tänka på vad jag har framför mig. 

 

Kommentarer
Postat av: Emmaliisa

Hoppas jag också får komma och mysa i Lund ^^ hade varit härligt :)

2008-10-08 @ 21:52:05
Postat av: Pernilla

klart att du får!!

2008-10-12 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0