> det bor en clown i ditt skratt

oj vad jag har varit flitig idag. kyrkan - där det var barnmusikal och ostämda fioler. det var gulligt.
sedan var det dags för att vara flitig. jag har städat heeela mitt rum. bara för att få halva min RENT - biljett betald.
Men detta för med sig förmåner. ett juvert på åttahundra kronor är inte alls helt fel att hitta under sängen. skatt! blev helt överlycklig. förra året på våren hittade jag sjuhundra kronor i min hylla så jag tror det är bra att inte städa sitt rum mer än max på ggr om året.
   Jag har också gjort in rum till ett provisoriskt dress room. och jag älskar det. enkelt att se kläder, smycken, skor och sjalar. ska bara sortera en korg där jag kan ha alla mina band.
   efter detta otroliga jobb var det dags för vg/mvg uppgifterna på religion hemtentan. det var bara tre frågor mn oj vad många timmar det tog. minst tre. en timme för varje fråga. och då har jag inte räknat med pauserna med diskussioner över msn. men nu är den färgig. 2 timmar innan inlämningstiden. härligt!
   nu är jag helt slut och tänkte sova. jag vet att klockan bara är 23.00 men jag är helt slut. och jag måste vara utvilad till i morgon. trerättersmiddag med katta och mimsan. mums.





over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0