> en dröm är en önskan hjärtat gör

Söndag - Började med att jag skulle sjunga You Raise me up i kyrkan. det gick ändå ganska bra. lite fel någon gång. men relativt bra ändå. sedan hade jag och martin bestämt att vi skulle hänga i prästgården ett tag och drog med oss några till för att sedan äta där.



Efter kyrkan var det kyrkfika. david är bra på att äta kyrkfika. han visar helst också vad han har ätit.



frida är en snygg människa som är min vän.



sabina är ännu en snygg människa som är min vän. hon är rolig att fota. för hon ser lite olika ut på olika foton och blir alltid så fruktansvärt bra.



hon är även ganska bra på att hjula.



sedan blev det kubb. jag förlorade båda gångerna men det var inte speciellt oväntat! jag är inte så prick säker, alls faktiskt. martin klarade det däremot ganska bra!



frida var inte heller dålig. jag ska öva minsann. så nästa gång spöar jag skiten ur allihop!



vi hittade näsor. dem var inte precis nya för våren men dem fungerae ganska bra ändå.



ira var på ett lite elakt humör och ville slå biina i huvudet med en kubbpinne. (erkänn det skulle varit ganska kul!)



det var fler som var på elakt humör! stenar och pinnar kastades hit och dit.



sedan bestämde sig frida för att posa framför huset. hon är konstig! men jag gillar det så mycket!



vi cyklade till tydinge. eller alla andra cyklade till tydinge. jag satt på lite olika folks pakethållare. för er som inte redan vet, är bina en dåre när man åker med henne. men det var kul, även om jag kanske betedde mig som en mamma lite då och då.







frida och johannes är tillsammans. och det är sött!





sköönt!



när vi kom hem igen var det bara jag, martin, bina och david kvar. vi spelade ticket to ride. och gissa vem som vann! jag såklart!!! mohahaha! tur i spel...


tack för en underbar söndag! gjorde min vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va du mammig :O det hade jag velat se och höra ;) <3

2009-04-21 @ 22:48:59
URL: http://emmaliisa.blogg.se/
Postat av: Marretirre;)

det var en fin dag:) och jag gillar bilden där jag kliver av cykeln allan!! <3

2009-04-21 @ 23:07:09
Postat av: Frida

Haha, Johannes anderssons bakdel på bilden!! Hahahahahah

2009-04-29 @ 20:26:21
URL: http://fridaschuller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0