> förändring och fulländning

våren är nu kommen. en solskyddsfaktor på 20 och UVA skydd skyddar mig från solens UVA strålar. vilket gör mig gladare över att solen är kommen. i för sig satt jag inne hela förmiddagen och skrev hemtenta. hem eftermiddagen var det en kvart i solstolen och en halvtimmes promenad i glimåkra, som är en av de finaste byarna på våren.
   jag har verkligen stiftat fred med min hemby. har till och med sökt gospel linjen här om jag inte kommer in någon annastans. och jag ser till och med fram emot det. galet. att jag för ett ½ halv år sedan ville här ifrån av hela mitt hjärta. man förändras, antar jag.



Jag tog på mig min tre år gamla jeans jacka. Jeans är ju otroligt mode nu så det ska nog gå bra igen. jag älskar den verkligen!



gick en runda på kyrkogården. så fridfullt.






Kommentarer
Postat av: annica

va fina bilder.

2009-04-05 @ 11:38:01
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefina bilder. och jag kan nog se dig ett tag där på onsdagvkällen. jättemycket vill jag det!!



och ja, åh våren.

2009-04-05 @ 18:48:16
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0