> påskmiddagen.

i måndags var jag på påskmiddag med familjen. jag har it elagt upp bilderna därifrån än. men här har ni dem. =)



vi var i Lund hos denna Moa och min bror jonatan. dem har nog världens mysigaste lägenhet med massa fina saker.



efter maten blev vi trötta på att sitta inne och hundarna (bob och budda) behövde ut och gå. så vi slog två flugor i en smäll och gick vi också.



detta är min finaste hund budda. vår förra hund hette Pius, efter en påve. vi bestämde oss för att konventera när nästa hund kom. men visst är han fin! han och bob har före detta foto sprungit runt och busat hur länge som helst. därav allt saliv på tungan!



josef var allt med lite och sprang han med.



Moa igen..



Coffe var där. en lite avlägsen släkting, men tillhör han familjen ändå.



det här är min pappa. han är bra han. väldigt rolig är han också.


detta är en av mina favoritbilder fån dagen. kommer en till sedan. det är efter promenaden och paulina och mamma sover. ljuset faller så fint över mammas knäppta händer. och i förgrunden har vi paulina som sover.



nästa älsklingbild kom visst redan nu. detta är på min älskade syster paulina. ljuset denna eftermiddag var fantastiskt!
dem här två bilderna är inte redigerade någonting vilket jag tycker är så skönt. att det faktiskt är möjligt.


och tredje favoritbilden. på brodern min. jonatan. väggen bakom är underbar.



systra mi. igen. efter en tupplur bestämde hon sig att ta andra portionen. sluta aldrig älska ljuset.



sedan blev det kaffe. för dem som gillar det. detta inkluderar verkligen inte mig.



efter ett tag kom också macke med sina lumpen glasögon som jag bara älskar. passar så sjukt bra på honom.



sedan blev det philadelfia glass som Moa hade gjort. fett vad god den var! receptet är ett måste!



när jag blir stor ska jga också ha en massa böcker i mitt hus. så jag alltid har något att läsa. böcker är fint.



jonatan och markus.



mamman min var såklar också med!



dagen får avslutas med Moa igen..

tack för dagen

over and out

Kommentarer
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Tack själv! Och recept kommer på min blogg så småningom!

2009-04-21 @ 01:02:05
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0