> när du förstår att musiken är menad för dig.

där stod jag.
i mitten av klungan.
som jag gjort så många gånger.
helt själv.
jag gungade i takt till den malankoliskt rytmiska melodin.
hela kroppen rörde sig.
det gick inte att stoppa.

ögonen slutna.
händerna uppsträckta.

jag kände svetten i nacken.
kände hur den lilla luften som var kvar i lokalen fyllde mina lungor.

melodin.
texten.
känslan.

allt stämde så bra.
allt passade in i mitt deprimerande men lyckliga liv.
om ni förstår?






någonsin varit på en sådan konsert?
care to tell?



Kommentarer
Postat av: Anonym

dude. OM jag förstår!!

jag förstår. jag förstår.

!!

2009-08-12 @ 23:07:25
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0