> vitt vin och kyssar

en underbar kväll. inte alls pepp på någonting när jag vaknade i morse. jag snoozade i en halvtimme för att jag inte orkade möta dagen. men dagen turnade around och blev till kväll som blev underbar. efter att ha letat efter en håruppsättning på internet gjorde jag vid mig.



detta var inspirations källan. helt galet snyggt.

kom till "stugan" där musikfesten för musikare skulle hållas vid ca 5. där jag sattes i arbete med att locka emmas hår, heeeeela håret, i 1 ½ timme. men det var galet kul. hår är så roligt. när männikskorna började droppa in blev det lite segt men det ordnade upp sig. vi satte oss och åt god pastasallad med gooooood kyckling. kyckling är woooonderbart. musien dunkade och människor  pratade,eller skrek mest, och festen påbörjades. Det är svårt att förklara sådana här fester. Men jag var en av de få nyktra på stället, även om jag erkänner att jag drack ett glas vin men hallå, och detta är så härligt. man går runt från människa till människa och har halvt seriösa halvt flummiga konversationer. man får komplimanger, man får kramar, man får kyssar på kinden. nu sitter jag här 02.14 och tänker tillbaka på kvällen. sista avsnittet av stothet och fördom står på... igen. och jag känner mig glad. g.l.a.d.



vi ses någon gång under de närmaste dagarna, kyss på kinden.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ville

Det var verkligen en sjukt kul kväll!

2009-01-18 @ 20:09:41
Postat av: Anonym

Vad kul att du hade roligt på musikfesten! Hörde från andra att den var lyckad trots att en del saker gått sönder... Visst är det roligt när fulla människor kommer och ska vara så jävla sentimentala! Ah. Det är kul att de bara vågar säga de sakerna när de har fått lite sprit i sig... Ganska dumt egentligen. Men men... Vi ses i skolan! Sov gott

2009-01-19 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0