> P.S I love stolthet och fördom



sitter återigen och dricker te, hänger med i replikerna på stolthet och fördom och har lagom djupa samtal på msn. (så djupa som det går). jag älskar det verkligen. jag känner mig snygg och skabbig på samma gång. lär känna människor, får dricka gott och titta på det bästa programmet i min värld. såhär har många av mina ensamma kvällar spenderats.
välförtjänat också.

i kväll var jag på körövning. första övningen med kören i kyrkan för att sätta upp Gloria av Vivaldi. kommer bli as maffigt.verkligen. men där satt jag - med huvudvärk, ont i halsen, ont i ögonen. Mamma satt mitt emot mig och gick fram och kände på min panna på slutet och sa att jag hade feber (tror att det är en sak som bara mammor kan känna). Jag kan verkligen inte bli sjuk. På lördag ska jag sjunga på ett bröllop OCH fira Emmas 20-års dag. det får jag helt enkelt inte bli. kan vara så att jag måste sjukanmäla mig i morgon för att orka. men då ska vi köpa present och repa. sjukdom förstör verkligen allt.

har aldrig rikgit förstått varför sjukdomar finns. läser p.s i love you och känner för att gråta en liten skvätt ibland. den är galet fin. bättre än filmen. tänk vad mycket man måste uthärda för att ens älskade har gåt bort i en sjukdom. jag skulle aldrig klarat det. seriöst. jag skulle aldrig resa mig ur sängen igen. bara ligga där månad efter månad, år efter år och gråta och vänta tills jag dog och kunde förenas igen. nej usch! jag vill inte ens tänka på det längre. så nu lämnar vi det!! klart slut.



galet vad mycket porträtt bilder jag tar på mig själv. men jag finns alltid i närheten och jag gillar att göra vid mig. så jag slår två flugor i en smäll...så att säga. jag måste lära mig att redigera också. jag har ingen aning om hur man gör och har inte tålamodet att utforska det så jag nöjer mig med picasa3 hittils, photoshop får vänta.

jaja puss på er! önska att jag blir frisk nästa gång ni ser en fallande stjärna.

over and out


Kommentarer
Postat av: sophia

men är inte den ps i love you jättegammal typ en poket? jag tror jag läst den en gång i tiden, måste kolla upp om de är den:O

och du, du ska ta bilder på dig, för du är SÖT :) !

2009-02-01 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0