> Harmageddon

ännu ett falskt alarm att harmageddon skulle komma idag precis samma tid som jag tog det första steget in på skolans område. mest utspritt av mig själv. dagen fortskred utan större problem även om jag är lite orolig för mitt betyg i nutida konst - blocket med hela förra terminen har försvunnit från jordens yta och jag har en aning om att det kan vara Zaphod Beeblebrox som klättrade in genom mitt fönster för några månader sedan och snodde den för att kunna använda den för att utöka Jordens histora i liftarens guide till galaxen. tror ni jag min lärare skulle tro på det? hmm..."I wonder". (vilken film?)
jag vet att jag om några dagar vill ligga i ett badkar i flera dagar (många referneser idag) men jags ska försöka se till att det inte händer snart.

jag fortsätter att skrika åt lost in austen eftersom allting i denna serien är heeeeelt fel men jag kan inte sluta gilla den. jobbigt med motsägelsefulla känslor.

tänk att man kan ha tv-serier som en sorts terapi. stolthet och fördom först och främst men scrubs hjälper mig på något vis. det låter lite patetiskt men man får vara lite patetisk ibland. livet levs vidare i alla fall och jag vet att jag har vänner som gillar mig för att jag är lite patetisk. nu blir det glaass för alla slantar.

over and out.

Kommentarer
Postat av: annica

Så fin blogg du har :) headern är fiiiin:D

2009-01-09 @ 16:28:07
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0