> rea & resa

har kommit in i sakna-stadiet igen. inte riktigt lika outhärdligt som det annars brukar vara men jag är där. jag vill lära känna de människor jag har träffat - jag vill inte lämna dem när jag precis har skrapat på ytan av deras fasad. jag har inte ens kommit innanfär fasaden än. det är hemskt när man tänker på det. jag saknar även människorna jag har lärt känna men inte riktigt kommer någonstans i relationerna eftersom dem bor ett ANTAL mil bort. väldigt många. Mina fia med knuff-spelare står på samma ruta hela tiden. going nowhere.
längtan kommer såklart också in i bilden. längtar till dagar då jag bor i en lägenhet och bjuder in vänner på mysfika. har en massa fina klänningar från beyond retro och jobbar med något jag tycker är roligt. eller går på folkhögskola med knappt några pengar men bjuder på mariekex inne på mit inneboende. mmumms.

köpte en tröja och en sjal idag på rean. 60 spänn. love it. någon som råka veta var second hand affären Soul 2 soul ligger i Kristianstad? aldrig riktigt fattat det och hon som jobbar där verkar as-najs.



min tape-tröja som matchar mina älsklingsbyxor i världen.

jag funderar oerhört på att klippa lugg igen också. Abby har inspirerat mig med sin underbara lugg. och Emma med sin.
tycker ni? önskar bara att jag fick den på plats också så att den inte bara länger hit och dit. samtidigt vill jag att den ska växa ut, men ääh.

Snart blir det DUBLIN! flygen är bokade (även om jag måste betala julias pappa som betalar så länge men ändå) jag ska till dublin. det är så kul! helt galet! WAAAH!

med nedstämt lyckliga hälsningar.
over and out

Kommentarer
Postat av: Emma

Vännen min, jag vet nog var det ligger ^^ vi kanske kan ta en promenad dit påväg till gospeln ;) I like luggförslaget <3

2009-01-27 @ 23:12:52
URL: http://emmaliisa.blogg.se/
Postat av: Anna

åhh.. fy vad roligt det hade varit att följa med till Dublin:D Vilka blev det som åker? hoppas att du får jätte roligt min vän!<3

2009-01-28 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0