> burton again, and forever.

även efter att ha kommit hem från lägret jag nu varit på i fem dagar är jag fortfarande helt uppe i tim burtons värld. detta melankoliskt komiska sagoland. här är trailers på hans kommande filmer 9 och Alice i underlandet. Första gången jag såga båda idag som dem är lika nya för mig. och oj vad jag vill se dem. jag blir mer och mer sugen för varje dag och jag kan inte förstå att jag måste vänta till 2010 innan det blir dags att se alice på bioduken.
9 kommer däremot ut i höst, och jag får hoppas att den blir så bra at det stillar min hunger en tid. världen behöver mer tim burton.






här är även kortfilmen 9 av shane acker som själva långfilmen ska bygga på.



over and out




Kommentarer
Postat av: Jonas Thuresson

haha jag vill verkligen se 9. verkar grymt bra!

2009-09-01 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0