> student!!

jag är lite trött efter en vecka då man inte tänkt på något annat än studenten. men oj vad det var värt det. ni som inte tagit studenten än har mycket att se fram emot.  bal! karneval! själva studentdagen! oj vilken vecka.

först var det bal:


josef plåtade mig (jag redigerade) när jag var helt färdig med allt. detta blev resultatet.







(fler bilder på facebook.)
ååhh vilken kväll det var. helt otrolig. hade tur med mina baldejter, simon lindgren och alexandra jarl. vi hade så sjukt kul. eller jag i alla fall. =) kommer jag aldrig att glömma. tack <3

karneval nästa:


vissa var utklädda till nunnor.



andra var utklädda till grease!



kul som tusan hade vi. och skrek gjorde vi.
jag höll på att svimma i tåger. hade extremt ont i huvudet och skrek så högt att det svartnade för ögonen. men lätt värt det!

sist men inte minst. STUDENT!


en del mixade känslor var det. jag grät och skrattade om vartannat. jag kommer sakna er så sjukt mycket. gick inte riktigt upp för mig förrän vi stod där inne påväg att springa ut. ni är underbara och har gjort dessa tre skolår värda att leva igenom!





jag och två syskon..



tack för alla fina presenter allihop.! jag blev så glad att ni kom och ville fira denna dagen med mig.

over and out


Kommentarer
Postat av: William

grattis till studenten.

väldigt fin klänning på balbilderna och fin flicka med för den delen.

2009-06-15 @ 15:58:26
URL: http://thelistofdemands.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0