> so the lion fell in love with the lamb

lovestory. alla dessa kärlekshistorier.
vad dem har påverkat mig.
förbjuden kärlek.
olycklig kärlek.
hatkärlek.
men att till sist leva lyckliga i alla sina dagar.

två helt olika personligheter.
från helt olika sällskap.
olika förhållanden.
men att det finns något som får dem att hålla ihop.

något som får dem tillbaka till livet.


kärlek är ett konstigt ord.
jag har aldrig riktigt förstått mig på det.
vad är det som får en att känna så för en annan människa?
det är inte som glädje eller ilska.
som mest handlar om en själv.

att känna för någon annan.
och inte sig själv.
vad är det för nått?
hur fungerar det?
vad är det för kemisk reaktion som händer mellan dessa människor?
hur kan det vara att man kan se att det glöder om vissa människor?

jag har ingen aning.
men det finns.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha det har du alldeles rätt ! :)

2009-07-02 @ 00:18:29
URL: http://thepinkdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0