> stress stress jag säger bara stress

helt galet! jag tänkte att stressen skulle försvinna efter att betygen är satta. men jag har inte tid att göra allt jag vill.

idag har resten av alla treor i kristianstad skattjakt. utom jag. för jag vill inte det. det kan vara en ganska rolig idé och jag tycker att det är synd attjag inte kunde titta lite, men jag tror inte att jag skulle ha så kul över att vara med. jag valde istället att skolka från den och brännboll för att åka till malmö med mimsan istället. böcker och LP skivor köptes på second hand. Men mina fina LP-skivor glömde jag på tåget när jag och Mimi råkade ta fel tåg tillbaka. SUCK! Denna försening innebar att jag var tvungen att ta ett senare tåg från Lund till kristianstad, senare buss till broby och sedan bli hämtad till glimåkra. jag var stressad som en get fråga inte, mimi vet) och jag lyckades ändå komma dit bara 15 minuter försent! i morse var jag så trött så jag orkade inte göra någonting, tog kläderna som var framme, håret i en stram hästsvans och inget smink. med andra ord. JAG HAR VARIT SNYGGARE! så där har jag gått i malmö, landskrona, lund, kristianstad, broby, glimåkra lagom snygg.
men nu sitter jag här för att mamma tvingat mig varva ner lite innan det är dags att göra sig i ordning för Annas studentfirande.



ska bli skönt att sätta på lite smink igen. jag vet att det låter sjukt, men så är det faktiskt. avslappnad då!



sedan blev det mat. hälften av den fick fåglarna. särskilt åkte som var lite aggresiv och utstöt för att han hade ett skadat öga.



Mimi hade missade smatal från Linnea hela tiden. hon hör aldrig sin mobil. undra om man kanske har det gemensamt. på tåget hem lyckades dem i alla fall få tag på varndra. den tågresan pratade vi engelska hela tiden. för vi började med det när vi kom in och då tyckte vi det skulle vara så pinsamt om vi helt plötsligt började prata svenska. vad skull folk då tro om oss =). så vi fortsatte. tills vi kom på att vi var i landskrona!



de kära mobilerna. jag köpte en ny igår (höger) flr min gamla vägrade att skicka iväg mina meddelanden ibland, eller vägrade ge mig meddelanden, eller gav mig sådana jag redan fått, eller blandade nya meddelanden med gamla. det var synd. för jag gillade verkligen den. kära lilla rupert! denna heter "sam sjunger". könet är inte bestämt än. men tvekönad kanske.



som sagt. jag har varit galet mycket snyggare i mina dagar! ikväll får jag hoppas på ändring. man vill ju inte se ut såhär på en studentfest. monster!



Detta är Mimi. Mimi är en bra flicka som jag verkligen gillar. en vän jag verkligen inte vill släppa. Mimi är konstig på mångavis, galen. därför passar vi ihop. vi har alltid kul. även om vi åket till landskrona. när vi är tillsammans med katta varvar vi skratt med djupa samtal. oftast om kärleken.

när folk säger att v är lika - blir jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0