> in the jungle...

torsdags - helt underbar dag. först spelning på vernissage med anton och emma. mattias lyssnade på när vi repade och han sade att det lät bra så jag får lita på honom. det var kul att träffa honom igen. inte pratat med honom sedan sexan typ så det var roligt att han kom. tänk att det kan vara så att man inte pratat med en människa på sex år och ändå pratar så mycket med varandra när man träffas. vi var 12 år! galet. livet är lustigt, som en vän nyss sade till mig.
senare på kvällen var i alla fall den stora finalen - stand up med åsen och pette. helt otroligt var det. jag har inte skrattat så mycket på sååå länge. jag och emma skrattade så vi storknade. man hörde tydligen mig ända fram till första raden, så kul hade jag. Tack  till er för att ni förlängt mitt liv!


ikväll (söndag) var det o'learys. jag var lila. vi skrattade. vi pratade. vi skålade (kanske inte alls men det lät bra). vi sjöng. vi sjöng gitarr-solo. en gosig kväll var det. där träffade man folk man aldrig sett innan. där skrattade man och sjöng man med personer man aldrig pratat med innan.
innan dess var det skönhetsmässa. stnd-up komikern där sög verkligen. catwalken var bra däremot.


som en evighet mellan timmarna.
så känns det när jag tänker på dig.
var är du?


man borde strukturera sitt liv, eller kanske snarare sitt rum. för mitt ostädade rum har nu även gjort mitt liv mer ostädat. jag hittar aldrig något längre. innan visste jag alltid var allt var någonstans även om det var stökigt. men nu tappar jag bort allt. alla papper jag får från skolan försvinner på något magiskt vis. jag brukar vilja tänka att det är en alf med grön topphatt som samlar på tråkiga papper som springer runt i mitt rum när jag sover och snor dem. men jag måste nog komma tillbaka till verkligeheten nu. och städa - usch! jag hatar verkligen att städa!
hur kan ett rum påverka ens liv? är inte det lite tragiskt?

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0