> ge tillbaka min identitet!

jag är som vanligt äckligt sent ute. nu är det något så viktigt som mina ansökningar till Betel och Furuboda. De sja vara inne 30 mars samt 1 april. jag har inte skrivit mitt personliga brev, inte skaffat personbevis och inte fixat kopior på mina betyg. eller jo, en kopia hade jag men tror ni inte att jag tapat bort den? JOODÅ! jag hatar att vara så slarvig som jag är. jag är lugn och stressad samtidigt och det är as jobbigt. bättre om man bara skulle vara stressad för då kunde man skylla lite på det.
söndag igen då. jag gillar verkligen inte söndagar. sista dagen innan vecka börjar om, precis likadan, igen. sista dagen att plugga inför veckan. men jag pluggar ju inte för när jag väl ska börja sitter jag framför datorn i någon timme och gör inte skit. bara sitter där och stirrar på den och önskar mig långt borta.

jag vill sluta vara slarvig och glömma bort saker och börja bli kreativ igen. allt har försvunnit.
när jag väl sätter mig för att sy eller läsa, skriva, sminka, titta på film, fotografera och allt annat så sitter jag där i kanske t vå minuter sedan klarar jag inte av att sitta still längre. det känns som om jag borde göra viktiga saker. jag kan inte sitta och titta på en film utan att jag måste ha någon kontakt med omvärlden. jag kan inte sitta och läsa en bok i timmar! jag som var så bra på det innan. det var det bästa jag visste. sprang till sängen det första jag gjorde efter skolan och skönk ner i en härlig bok. ååh vad jag saknar. det enda jag skriver är blogginlägg, det enda jag läser är mero, det enda jag sjunger är tråkiga låtar, det enda jag spelar är redan gjorda låtar, det enda jag fotograferar är skit. ge mig min kreativitet tillbaka! ge mig min identitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0