> obsessed

okej min nya passion har blivit kläder. jag har blivit helt galen. kläder - skor - smink. mest kläder och smink. helt crazy. jag älskar det. hittar anledningar till att göra vid mig lite extra nästan varje dag. jag sparar gamla kläder. älskar att göra om mina gamla kläder - oftast provisorist så at jag kan använda dem precis som dem var innan också. idag gjorde jag till exempel ett linne av min skolavslutningsklännig med hjälp av en säkerhetsnål och ett flätat snöre. såå kul. eller linda en rosett kring mitt diadem. bara enkla saker som gör sådan skillnad nör man inte har pengarna för att förnya sin garderob.



provisoriskt diadem.



framsida provisoriskt linne.
ursäkta den dåliga bilden.


baksida provisoriskt linne.
ursäkta för den ännu sämre bilden.


saknar dig farfar. </3

Kommentarer
Postat av: Ville

Snitsigt och kreativt av dig Prä :P

2009-03-05 @ 23:21:10
Postat av: Ville

Snitsigt och kreativt av dig Prä :P

2009-03-05 @ 23:22:36
Postat av: Moa

Då är vi i samma fas! :) Coffe, jag och Jonatan sa precis att du håller på att bli läskigt bra på att ta bilder!

2009-03-08 @ 16:16:14
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0