> weekend baby!

jag har haft en sjuk men händelsefull helg. i fredags var det dags för ungdomsgudstjänst i P-gården och jag hade lovat att vara med och spela. men min hals höll på att döda sig själv så jag kunde inte sjunga och jag har inte varit så trött på jätte länge (och då brukar jag ändå ständigt vara trött), så direkt efter att jag spelat färdigt var det bafra att åka hem. men jag träffade en person, Katja, som jag tydligen spelat fiol med när jag gjorde det. det tog ett tag men jag kom ändå ihåg dig tillslut.
I lördags var jag galet sjuk egentgligen. Jag hade svinigt ont i halsen och huvudet värkte och jag mådde illa och det kändes som om jag inte kunde stå stadigt. men det var bara att dra på sig dem snygga kläderna och sminket och sticka till hanaskog för att ha grillkväll hos emma. och oj bad kul jag hade. både flum och allvar. ni är underbara - allihopa.


här är värden själv! tack för en underbar kväll!



Anna följde också med vilket jag är väldigt glad för!



Phillip var också med.





lite öl blev det. inte för mig dock. för jag gillar inte öl. jag tycker att det är väldigt sliskigt och äckligt. men detta tyckte jag precis om te innan men det är nu det godaste jag vet. så man vet ju aldrig...



anton fick kameran ett tag. så jag fick vara med på ett litet hörn också.





detta är ett hål i antons byxor. och det är sånt som händer om man låter anton låna kameran ett tag. nej jag har ingen aning om varför. men man jag väl ändå förstå - det är ju anton.



jag tycker att emma har fina blåa ögon. ibland önskar jag att jag hade blåa ögon.
men man önskar ju alltid att man har det man inte har.
brunetter vill vara blonda
blonda vill vara brunetter
sorgligt
men sant.



sedan blev det sång och spel. fett kul var det!!







tack för en fin kväll. hoppas det blir fler innan vi skiljs åt!

sedan kommer vi till söndagen. då det var meningen att jag skulle plugga tills jag skulle spy. men trots att jag var sjuk åkte jag till kyrka för att sedan ha planering inför tjurkö. litge galet att man kan ha roligt på en planering men det hade jag verkligen. jag gillar att planera inför konfirmationsläger, för det är så mycket man måste tänka på. Man ska tänka på allt annat utom sig själv och det är så sällan sånt händer i vårt samhälle. här är allt fokus på konfirmanderna. och jag älskar't.
men sedan minsann o' dag blev det plugga av. fyra arbeten är nu färdig. har i för sig mer än dubbelt av det kvar men det är ändå skönt at känna att man kommer någonstans. jag har ju ändå 18 dagar på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0