> name your poison..

idag skulle jag försöka göra reklam bilder. det gick inte så bra. bilderna blev bra, men inte som reklambilder! suck!!



detta var nog den bästa reklambilden faktiskt.. älskar färgerna. hoppas ni gillar dem =).




dessa två var verkligen inte till reklam uppgiften, mest roligt att göra. alltid älskat självporträtt.



denna blev inte så bra egentlgien. ögonen sviker som tusan. säljer inte precis in en i bilden.
jag ser mest trött ut. vilket jag var.



en reklambild utan mig i haha. tror jag har lite svårt att ta bilder som inte är på mig själv. måste lära mig det.
lära mig sminka andra och ha tid till att ha andra som modeller.

ni kanske får se geishabilderna jag tog någon gång. men dem blev långt ifrån lika bra!
nu ska jag läsa "om jag kunde drömma"

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

My poison would be Kalles Kaviar

2009-05-21 @ 16:51:00
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Wow, vad fina bilder! Och jag tycker att de är bra mycket nättre än de leende fjäskiga reklambilder som finns. Usch, vad jag har tröttnat på såna!

2009-05-27 @ 00:36:37
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0