> urval av 586 bilder från tjurkö



Pau på bussen påväg till tjurkö!



Elias



En del bibelläsande blev det. Biina har en fin bibel.



världens värsta presenationslek! varför ha en hink på huvudet? makes no sense!
tänk er att jag älskade lekar för ett par år sedan. det var något av det bästa jag visste. nu står jag bara ut med muffinman och taxin. resten kan jag leva utan.



OS (ond sticket) invignang. tror vi ledare hade roligare än konfirmanderna. såhär fula var vi. älskar att klä ut mig. får kompensera för lekarna.



tänka sig att han inte ens var varm!



Anders som (karin)ceasar. Världens bästa tal skrivet av Anders och linda.



Frida såg ut som om hon var fem igen. det var sött.



Ira var en gammal tant.



Dan var inte med!! jag skulle vilja se honom klä ut sig!



aåhär snygg var jag. spelandes på en söndrig  virvel.



jasse är sööt.



vissa var dumma nog attbada i det iskalla vattnet. älska davids rakning!





måste sägas att frida är än underbart söt flicka!



det var dags för ledarplanering. det blev det en del. fatta vad vi planerade.



jag mådde inte världens bästa den dagen. jag var trött och sliten, orka fixa hår eller kläder. men jag fick en blomma av Ira.



det fick jonas med.



biina som trippeltångade sitt hår fast hon skulle dusha!



kommer kännas konstigt när du försvinner från sverige min vän!



ett uppdrag på lappjakten. bilda en mänslig pyramid!



sjukt härliga människor alltså.



nästa os-tävling.



snygg-steph blev mjölad!



det blev jesper också. efter några sekunder.



jag övertalade också jonas! snyggo!!



jag och cecilia på havspromenad. du är underbar min nästkusin, syster, vän!



Grand Candy var lägrets glass. Wannabe Ben&Jerrys. men god.



graciteten slog till! hahahaha



Hanna läser för Amanda under konfirmationsövningen. jag tycket det var fint. deras vänskap är fin. så innerlig.



tjejdag! johanna och annica är snyggare än vanligt.



detta kan nog vara den bästa bild jag någonsing tagit. du är så sjukt fin biina. tvivla aldrig på det!
tänka sig att hon skulle se arg ut.. hmm.



denna bild kan också vara niminerad! haha



Elle - Fant! Bara för att vi har likadana tandbortsfodral!



snygg som vanligt hmmm...



johanna under samuraj-leken. också en lek jag klarar av! det gör alla!



Frida under samma lek. för att hennes tröja är så sjukt snygg!



en underbart fin bild på annica!



Madde är läskig! hon bara stirrar på mig utan att röra en min! men hon är fin i alla fall.



vi plockade blommor och sjöng till killarna. "aldrig ska jag sluta älska dig"!!!



sedan slängde vi resten av korven i havet!



Jonas prisar skapelsen! eller nått..



det snöade med! nej inte riktig snö, men utblommade maskrosor. jag blev så glad. tänk att man kan känna snöglädje mitt under våren! jag hoppade och skuttade och skrek!

(fler bilder må eventuellt komma)

åhh vilket läger det var. stor skillnad mot det förra jag var på. mer krävande men ack så mycket bättre.tack alla som gjorde det så bra. världens snällaste konfirmander och grymma ledare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0