> jag älskar...

...bubbelplast, blåsbubblor, pastellfärger, rosetter, moln, scrubs, regn, speglar, kläder, manliga sångröster, jesus, sjunga falskt, glasögon, tårar, leenden, ögon, vindruvor utan kärnor, te, kärlek, kramar, händer, torkade blommor, stora djur, höga höjder, band, bergodalbanor, lukten av gamla böcker, människor, läppar, skratt, ljus, förlåtelse, storm, ord, himmeln, åska, guld, gråta till töntiga filmer, bröllop, skog, hoppa på stenar, havet, fika, snö, evighet, order vacker, regnbågen, julafton, traditioner, att känna sig snygg, när gräset på åkrarna böjer sig för vinden och ser ut som vågor på havet, vindkraftverk, second hand, känslor, långa telefonsamtal, spets, uttycka mig med ljud istället för ord, gå promenader och mycket mycket mer.

skönt att faktiskt rada upp en del grejer. det behövs ibland.





nu är äntligen betygen satta. såå skönt. jag har inte gjort någonting vettigt idag.
Lek på Gemun, betygsnack på muikhistoria OCH nutida konst.
hemma var det bara att lägga sig i soffan som gällde. utan ett enda samvetskval!
ett samtal med min egna bex (okej, hon är inte min men det är roligt att säga). så skönt att få prata med dig igen. varje gång känns det som om vi är så korkade och inte ringer varandra oftare. jag saknar alla fadderkollegor så mycket. hoppas innerligt att jag är ledig på midsommarhelgen och har pengar så att jag kan åka upp till er. saknar känslan "hemma känns så långt borta". känslan man bara har när ni är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0